יעדים של איראן: השב"כ יחזור לאבטח את ראשי הממשלה לשעבר

מוטי סבן No Comments on יעדים של איראן: השב"כ יחזור לאבטח את ראשי הממשלה לשעבר

לאחר שביטלו את אבטחתם הצמודה בחו"ל, וועדת השרים אישרה את תקציב האבטחה לראשי הממשלה לשעבר. הסיבה: חשש מפגיעה איראנית כנקמה על החיסולים בסוריה

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אבטחה צמודה: צה"ל תקף מאות פעמים לפי פרסומים זרים, מטרות אראניות רבות ואיכותיות בסוריה, באיראן לא מעוניינים להגיב בגלל חולשתם בסוריה כרגע, אך הם מעוניינים לנקום בפגיעת ראשי ממשלה לשעבר ישראלים בעת שהותם בחו"ל, וועדת שרים החליטה בעבר לבטל את אבטחתם בחו"ל ובכך קיימת פרצת אבטחה שערורייתית. היום (רביעי) וועדת השרים החליטה האבטחה תחזור לראשי הממשלה לשעבר.

לפני כמה חודשים, וועדת השרים קבעה, כי שני ראשי הממשלה הקודמים, אהוד אולמרט ואהוד ברק אינם זכאים לאבטחה בחו"ל, אהוד ברק אף פרסם תמונה שלו שאקדח חגור עליו תמיד, למקרה קיצון שאם יקרה לו.

בזמן שכולם יודעים שאיראן מעוניינת לנקום נקמה איכותית בישראל. מטיילים ישראלים שפגשו את אהוד אולמרט בחו"ל ללא אבטחה תיעדו והעלו לרשתות בתמיהה איך אין לראש ממשלה לשעבר – אבטחה ראוייה.

היום (רביעי) פורסם כי לאחר עיכובים וויכוחים על מקורות המימון לאבטחת ראשי הממשלה לשעבר, ועדת השרים החליטה לתקצב את האבטחה מחדש, השב"כ יחזור לאבטח את אהוד אולמרט ואהוד ברק בחו"ל.

ההחלטה התקבלה בעקבות מידע מודיעיני כל כוונתה של איראן לנצל את פירצת האבטחה בחו"ל ולנסות לפגוע בראשי הממשלה לשעבר כנקמה על החיסולים בסוריה.



0 תגובות